söndag 2 augusti 2009

Livet från den ljusa sidan

ibland känns det som om ngn typ har lagt i några lyckopiller i sin dricka i smyg,
för helt plötsligt tar livet sig en helomvändning från vardagen & man blir lycklig ^^
iaf över en dag.
för just under denna dag har jag vart glad! :D
det får jag tacka nathalie för & de andra under gårdagens kväll :)

lördag ,

nathalie kom vid 3 tiden & hade med sig lite mat som vi stoppade i
oss innan vi red en sväng :)
efter det fick vi snabbt göra i ordning oss och dra till nadia,
där en mysig kväll väntade oss.
tack! (:

sen drog jag & natta hem vid 12 tiden och bäddade ner oss i stallet vid höbalarna,
vilket var mktmktmkt mysigt!
var ganska länge sen som jag faktiskt pratade så mkt ;p
hääärlig kväll/natt iaf ;*

söndag ,

natten på höbalarna var kanske inte den bästa skönhetssömnen
om man säger så, men den var go ändå ;p
vi vaknade iaf till ''ordentligt'' vid halv 1 &
plockade undan lite saker som va hade dragit fram :p
sen bar vi iväg på en skön ridtur på buspollarna (L)

och sen *snyftsnyft* så lämnade nathalie mig ..

& nu sitter jag här och har precis kollat klart på pretty woman,
älsklings filmen nr 1 ;*


pusshej
, karin

1 kommentar:

  1. HAHAH! "..fick vi snabbt göra i ordning oss" hehehe, och snabbt gick det! ;D det var ASMYSIGT men ASJOBBIGT att "sova" på höbalarna.. AJ! ;)
    ridturen var rajtantajtan! + massa garv ;D
    grymt skönt att ta en ridtur på morgonen! :)
    VI MÅSTE HITTA PÅ NÅGOT SNART IGEN! :D<3
    puss, hej ;*<3

    SvaraRadera