tisdag 28 juli 2009

I'm back

hahaha, sir, I have just.. sickan ''jag har en idé, en genialisk idé''

tror ta mig fan att jag ska börja blogga igen ;D
med fint & vårdat språk? men självklart!

såå, vad har jag gjort sen senaste inlägget i mars?

jag har tränat
jag har jobbat
jag har fått sommarlov (nehe?)
jag har åkt/kört bil, buss, tåg, moppe, traktor, båt, barnvagn
jg har fått pengar
jag har ätit
jag har badat
jag har firat midsommar på rätö m. natta & maria
(fan va dumt.. kunde lika gärna vart hemma, det är ju lika roligt att sitta
på en stol 24/7 som att vara med dem två! ooooch där slog karin nordström
rekordet på att ljuga sönder sig själv i 24 ord)
jag har fyllt år
jag har fått kille (men sluta ljug!)
jag har fått data
jag har vart otroligt lycklig
jag har vart otrooligt olycklig

och jaa... det finns ju en hel del mer men det är nog
kanske inte så roligt & läsa ;p

jag kanske kan beätta om min dag?
jo, det får duga (;

jag vaknade av att jag inte var trött längre,
så då gick jag upp och gjorde frukost och satte mig vid tvn
för att kolla på wildfire som nästan har blivit ett beroende ^^ typ.
sen stack jag ut och gjorde i ordning jojjen för en ridtur.
han kändes kanon fin på gårdsplan, men när jag tänkte att jag
skulle behöva rida igenom några program på gärdet så
tänkte jag helt jävla för mkt fel!
eftersom att det regnat i massor så var det ju kanke
lite halt på gärdet, men tänkte karin sig för?
nej.
så jojjen halka till & stuka en bakhov..
så nu måste han vila i några dagar och det är några stortävlingar på
gång som jag måste hitta formen till..
hatar mig själv alldeles för mkt ibland!

okej, nog med hästsnack, det är antagligen för
jävla tråkigt att läsa det för vissa ;p

men iaf efter den misslyckade ridturen så åkte jag till jobbet ^^
det är en plats som jag verkligen gillar! framnäs gård.
men orkar inte skriva om vad som hände där, för det är typ samma visa varje dag ^

sen så kom jag hem igen & nu sitter jag här ;o
shiiit pommefritt vilken vanlig dag -.-

näää, mina damer & herrar.. nu säger jag tack för mig (;

pusshej ;*
, karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar