fredag 31 juli 2009

fyfan

jag kör inte på ngn öppnings replik idag utan jag kör på direkt
med att säga att vissa killar tänker bara på en ändå jävla sak ..
ni vet vad jag menar (;

men det är då inte lite kul med att driva med dem tills dem
blir sådär patetiskt sura och typ grinar & sticker till sin mamma
och ber om att få sitta i deras knä och grina mot hennes axel i ett
flertal timmar tills han ber om att få sova med dem under natten
för att jag inte ska komma och skrämma honom igen -.-
men det är då faan inte synd om dig sötnos, nejnej du (;
HAHAAAAAAAA! jag känner mig mäktig idag! :D
respekt

okej, jag måste call down nu.. känner att jag har lust att slå ngn riktigt jäävla hårt
och sen hoppa upp och göra en sån där fräsch karate spark
med ena benet mot honoms kind^^ och bara:'' MAHAAAAAAAAAAA! ''

nej, nu får det vara slut med det där
jag ska rycka in med mitt extravapen snart så jag är allt övertygad
om att jag kmr att ta hem det här mina vänner (;


över till annat va?
- antar att ni inte fattat så mkt ändå om vad jag skrivit ^^

och med annat menar jag ett ändå ord
- ''hej då''

kom ihåg!
bli strooong! ;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar